søndag 29. august 2010

Svartoren - Østmarka







5 kommentarer:

  1. Stilige bilder:)
    Likte det første best.

    Ha ei fin uke:) Berit.

    SvarSlett
  2. Synes det første er symetrisk fint, særlig månen er viktig her. Bra du har bevart litt detaljer i skaukanten ned mot vannet så ikke alt blir svart.

    Det nederste bildet er min favoritt av disse. Litt mer utradisjonellt enn det det første, og jeg liker det rufstet og kornete uttrykket. Rett og slett et tøft bilde!

    SvarSlett
  3. Fine bilder SB :)
    Nederste bildet ble et bilde som lot meg bli igjen der - slikt liker jeg ;)

    SvarSlett
  4. Svartoren er jo en langstrakt idyll. Det har du fanget på en utmerket måte i det første bildet. En fin dybdeeffekt hvor Svartoren strekker seg nesten helt bort til der månen henger.
    Det nederste er stemningsfylt så det holder! Jeg tror vel kanskje du har delt bildet bevisst, men jeg ville likt det bedre uten den dominerende stammen på midten.

    Stein

    SvarSlett
  5. Her har jeg fått grov ørett ja...
    god formidling!

    SvarSlett