søndag 27. februar 2011

Min natur - Uke 8 - 2011

Dette har vært en bra uke! For det første har jeg fått tilbringe masse tid i Min natur, og for det andre har jeg nå blitt medlem i den eksklusive foreningen for profesjonelle naturfotografer; Norske Naturfotografer NN. Det gir jo selvsagt et ekstra boost, og iveren etter å fortsette den veien jeg går er stor.

Veldig varierende værforhold denne uken. Var ute en tur på tirsdag - da var det for å være ærlig relativt kjedelig, mens lørdagen var langt mere spennende med glaserte flater over alt etter regnvær og minusgrader fredag kveld. Følte jeg slet med å få frem hvor flott dette var - mye mere fascinerende "live" enn på bilde.



Uke 8 - 2011


 Flaggspett i sitt rette miljø...















Minner meg om noe - kommer ikke helt på hva...

































11 kommentarer:

  1. Som vanlig litt uvanlige og gode bilder :) Fine og enkle komposisjoner og godt blikk!

    Grattis med medlemskapet :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med medlemskap i NN. Morsomt og utradisjonelt av flaggspetten:) Ellers flotte komposisjoner.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med medlemskapet i NN. Utrolig tøffe bilder du har her. Liker de med et grafisk uttrykk. Stilig. Ha en flott fotouke til deg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer ja!

    Liker kvistbildene dine denne gangen. Har vel etterhvert sett omtrent alle varianter av trær fra plassen din, så jeg synes kvistene er en fin avveksling.

    SvarSlett
  5. Du klarer å finne noe nytt, hver gang. Jeg liker kjempegodt bildeseriene dine!

    SvarSlett
  6. Fin serie, falt for kvistbildene, favoritt det tredje nederste.
    Gratulerer, forresten!!

    SvarSlett
  7. Takker! Liker vel egentlig hakkespetten best selv av en eller annen grunn.

    SvarSlett
  8. Fin serie - igjen. Liker hakkespetten bra, men aller best liker jeg kvistbildene med det nest nederste et lite hakk foran de andre.

    SvarSlett
  9. Nok en gang flotte bilder. De 2 siste og "fallo" bildet var nå veldig gode.
    Gratulerer

    SvarSlett
  10. Du er en inspirator!!!
    Detaljer, linjer, stuktur i skjønn forening.
    Du har blikket, utførelsen, formidlingen.
    Artig med hakkespetten:)

    SvarSlett
  11. Topp serie. Virkelig bra, med fin "Elvegård-signatur". Gratulere som NN-medlem. Vel fortjent!

    SvarSlett