søndag 3. april 2011

Min natur - Uke 13 - 2011

Veldig kjapp tur ut i dag. Hadde muligheten i går, men håpet på mere lystig vær. Tåke er fint, men da bør den være "passe tykk" (snakk om å være kresen...). Akkurat samme været i dag, med "liksomtåke" og passe depressiv stemning. Tok et par klassiske speilingsbilder og bestemte meg deretter for å rette blikket mot fuglene som holder et herlig leven om dagen. Ingen tvil om at våren er på gang :-)



Uke 13 - 2011

Refleksjoner er alltid et tilbakevendene motiv. Klarer ikke å la de være.
Det som er morsomt med refleksjoner og rennende vann, er at motivet endrer seg
hele tiden. Her er tre eksponeringer med 1/10 sek mellomrom. 



Pip-pip...
Forsøkte  å skape noen stemninger med fugler og tåke.









11 kommentarer:

  1. Jeg liker veldig godt de annerledes fuglebildene du har laget. Særlig det siste. Noe i fokus, noe ikke, kontraster og teksturer.

    SvarSlett
  2. kjempefine tåkebilder, flott dybde og kontraster, fuglebildet nederst er min favoritt.

    SvarSlett
  3. Har sansen for slike speilinger, men synes det nest siste bildet skiller seg mest ut her. Litt ny vri på fuglebilde og ny vinkling på din natur.

    SvarSlett
  4. Flott serie med den siste som en skikkelig höydare:)

    SvarSlett
  5. For noen fantastiske bilder du har tatt.
    Det siste stakk seg virkelig ut, utrolig flott :)

    SvarSlett
  6. Herlig dust tåkelys på østlandet i helga, som er godt utnyttet her. Liker det øverste pip-pipbildet best.

    SvarSlett
  7. Stilige bilder. Artig når en kan tenke litt annerledes. Ha en god uke.

    SvarSlett
  8. Takker. Er enig med Espen om at det nest siste er mest spennende. Det er noe med stemningen der som fenger meg, Håper på *mye lys og mye varme (© Åge Aleksandersen) til neste tur... :-)

    SvarSlett
  9. Takk Torkel, gleder meg til neste runde med tanke på været som er meldt til helgen. Nå blir det fargebilder :-)

    SvarSlett