søndag 6. februar 2011

Min natur - Uke 5 -2011

Fikk selskap av barna på runden i dag. Elvegård Open i naturfoto. Alle fikk bidra med ett bilde i en uhøytidelig fotokonkurranse - premier for de tre første plassene (altså premier til alle deltagere...).  Innsatsviljen og motivasjonen var helt på topp. Ikke noe klaging, her var det motivjakt for alle penga.

Vi lot dagens middagsgjester være jury. Spenningen var stor hos jentene da det var tid for å kunngjøre vinnerbildet... Jentenes vinnerbilder kan dere se i bunn av innlegget, jeg ble fullstendig knust og fikk jumboplassen.
Blogglisten


Uke 5 - 2011










Søstrene Elvegård in action...














Her er jentenes vinnerbilder:

1. plass
Mathilde Elvegård "Isbjørn"



2. plass
Elise Elvegård "Sol"

9 kommentarer:

  1. Både vackra och trevliga bilder! Snyggt!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvarSlett
  2. Flotte og morsomme bilder. Skjønner at konkuransen er hard;)
    Venter i spenning på uke 6

    SvarSlett
  3. Takk! Det var utrolig givende å ha med barna. Gøy å se at barna "tar helt av" med noe som jeg brenner for. De maser om å bli med igjen neste helg.
    Sjelden har en far vært så fornøyd med sine avkom :-)

    Jeg begynner sent på jobb i dag, så nå kommer jeg tidlig i gang med uke 6...

    StigB

    SvarSlett
  4. Synes ditt bilde nr. 2 treffer bra. "Rent og pent" selv med alle detaljene.
    Ellers har vel jentene gjort en hederlig innsats, ser jo hvem de får inspirasjonen fra...

    SvarSlett
  5. Et herlig tiltak og alle tiders bilder, både fra n'far og jentutten :)
    Du har gjort og gjør mao en flott innsats mtp jentene dine. Keep on!

    SvarSlett
  6. tydelig å se hvem de har som sin læremester, men pass deg...for snart skal de ha speilreflekser og dyre linser :-)

    SvarSlett
  7. Den yngste har allerede begynt å klage over utstyret. Rosa Casio duger ikke helt lenger...

    SvarSlett
  8. Flinke jenter ja. De har helt klart øye for motiver!

    Det finnes jo "jentespeilreflekser" også da (som er noe av det dummeste jeg har hørt om forøvrig og det helt uten å kunne påberope meg den minste lille rødstrømpetendens), i stedenfor de rosa Casioene altså mener jeg.

    ps Jeg har en tiåring som synes redigering er knall, mens selve det å ta bildene ikke er så gøy med mindre han får låne mitt kamera.

    SvarSlett
  9. Herlig og kreative fotos. Flinke jenter. Her også fotograferer ungene.
    Mvh
    Håvard

    SvarSlett