søndag 6. mars 2011

Min natur - Uke 9 - 2011

Var ute en tur i går ettermiddag - litt for sent - så lyset var nærmest ikke eksisterende. Fikk tatt et bilde jeg var fornøyd med. Ny tur i dag i strålende solskinn - tok meg god tid og koste meg på runden. Merker at våren så smått er i anmarsj. Min  natur ligger i et litt skyggefylt område, så det er ikke her verken snø eller is blir borte først, gleder meg til snøens tilbaketrekning og forhåpentligvis spennende mønstre i isen.


Uke 9 - 2011


 Man meets nature - nature hits man in head whith a giant tree...




















6 kommentarer:

  1. Flott igjen med det første som en höydare. Bra tittel, håper det gikk bra:)

    SvarSlett
  2. Synes nr 1 er best her. Dels fordi det er et litt uvanlig selvportrett med mange elementer, og dels fordi det (i denne serien) er en bildetype du ikke har vist før. Alltid gøy med litt nytt!

    SvarSlett
  3. Supre bilder der første og nest siste ble favoritter :) I det nest siste såg jeg først et landskapsbilde tatt fra fly el fjelltopp, så såg jeg dette nebbet, kanskje en praktærfugl? ;) ..herlig!

    SvarSlett
  4. Bilde nr. 3 blir min favoritt. Du er så flink, rett og slett!

    SvarSlett
  5. Spennende bilder, liker spesielt nr. 1, gjerdet og de to siste også. Fine alle sammen.

    SvarSlett
  6. Fine alle sammen, men har litt ekstra sans for enern.. og deretter firern. Enern med tittel er knall.

    SvarSlett